El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciat “la pròrroga del descompte del 50% en els bons, abonaments i títols multiviatge en el transport públic de la Generalitat i la gratuïtat per als menors de 31 anys” fins al 31 de gener de 2025.
Així ho ha avançat el cap del Consell després de la reunió del consell d’administració de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, on s’ha acordat la tramitació per part del ple del Consell del decret llei que donarà continuïtat a aquesta mesura que inclou el TRAM de Castelló, Metrobús, Metrovalència, TRAM d’Alacant i els autobusos interurbans de la Generalitat.





![Sant Joan 2026 omplirà Altea de tradició, música i festa al voltant de l’Arbret [Descarrega el programa en PDF] Sant Joan 2026 omplirà Altea de tradició, música i festa al voltant de l’Arbret [Descarrega el programa en PDF]](https://altea.comboi.es/wp-content/uploads/sites/2/2026/06/img_4465-721x1024.jpg)

