que va tindrer lloc ahir dijous 28 de maig en l’església del monestir de Sant Miquel dels Reis de València. Una taula redona, una actuació de la cantant La Maria i una picadeta han encetat l’aniversari de la institució. A la cita van acudir les regidores de Normalització Llingüística i Cultura, Xelo González i Pepa V. Pérez i el tècnic, Ignacio Beltrán.
L’Ajuntament d’Altea realitza un nou encàrrec a ‘La Pública’ del servici de recollida i transport de residus sòlids urbans i de la neteja viària
Aprovada en Ple la memòria tècnica i el projecte de servici de recollida, transport de residus sòlids urbans i neteja...




