La regidoria de Cultura et convida a gaudir de la Campanya de Música als Pobles, amb el Concert de Primavera que oferirà la SRM d’Altea la Vella a Palau Altea, divendres que ve 22 de maig a les 20:00 h. Entrada lliure i gratuïta fins a completar aforament. Si t’agrada la música de banda, no t’ho perdes!
L’Ajuntament d’Altea realitza un nou encàrrec a ‘La Pública’ del servici de recollida i transport de residus sòlids urbans i de la neteja viària
Aprovada en Ple la memòria tècnica i el projecte de servici de recollida, transport de residus sòlids urbans i neteja...




