La regidoria de Turisme posa en marxa una enquesta participativa, emmarcada en el projecte de Destinació Turística Intel•ligent, per a conéixer l’opinió ciutadana sobre els servicis rebuts.
“L’opinió de tots els ciutadans d’Altea és fonamental per a continuar en el camí de la millora, fent d’Altea un municipi cada vegada més sostenible i centrant en l’augment de la qualitat de vida dels seus residents”. Ha apuntat l’edil de Turisme, Xelo González, qui ha afegit. “Per este motiu, l’Ajuntament d’Altea ha elaborat la present enquesta, de caràcter anònim, amb la qual conéixer la satisfacció dels ciutadans amb els servicis oferits, promovent així accions que donen resposta a les necessitats reals dels alteans i alteanes”. Ha afegit el regidor de Participació Ciutadana.
Des de l’Ajuntament s’agraïx a tots els participants el temps dedicat en l’emplenament d’este qüestionari. Un temps estimat en 2 minuts.
Pots participar punxant en:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-DKmr8mwceEA0kjGrfyLm5Wt0n49alKBU3X4MIT9Rqa26Mw/viewform