Dijous que ve 25 de juny tindràs una nova ocasió d’unir-te a la fàbrica de la vida donant sang i plasma. No perdes esta oportunitat de salvar vides. La donació tindrà lloc en el CIM en horari de 16.30 a 20:30h. Segons les dades oferides per la regidoria de Sanitat, en l’última donació, van ser 45 les extraccions realitzades, procedint una d’elles d’un donant que ho feia per primera vegada.