L’Ajuntament d’Altea, a través de la regidoria de Comerç, i l’Associació Local de Comerciants i Empresaris d’Altea (ALCEA) han subscrit un nou conveni de col•laboració per a impulsar accions de promoció i dinamització del comerç local durant l’any 2026.
“Mitjançant este acord, la Regidoria de Comerç reafirma el seu compromís amb el teixit comercial alteà, considerat un element clau per a l’activitat econòmica i la imatge turística del municipi”, ha explicat el regidor de Comerç, Jose Maria Borja.
El conveni contempla una aportació municipal de 8.000 euros destinada a donar suport al funcionament de l’associació i l’organització d’iniciatives de promoció comercial.
Entre les actuacions previstes destaca la celebració d’una nova edició de “La Nit del Comerç”, que tindrà lloc el pròxim 24 d’octubre, després de l’èxit de la convocatòria celebrada l’any passat. Les dos entitats treballen per a consolidar este esdeveniment com una cita de referència per al comerç local i per a la comarca de la Marina Baixa.
Així mateix, ALCEA es compromet a col•laborar en l’actualització de la informació comercial del municipi; promoure estratègies que reforcen la competitivitat de les pimes locals i desenrotllar accions consensuades amb la Regidoria de Comerç.
Amb este conveni, Ajuntament i comerciants continuen enfortint una col•laboració estratègica orientada a dinamitzar l’activitat econòmica, fomentar el consum de proximitat i reforçar la posició d’Altea com a destí comercial i turístic.