21 de març, taller: Certificat Digital i Formació sobre Gestions Telemàtiques amb l’Administració
Formació sobre Gestions Telemàtiques amb l’Administració a Altea
Durant aquesta sessió, programada per al dijous 21 de març a les 10:30 hores, al Centre Públic d’Educació de persones Adultes Algar, situat al Camí d’Institut s/n d’Altea, els assistents tindran l’oportunitat d’acostar-se a l’Administració i obtenir coneixement i accés a les diferents gestions que es poden realitzar de manera telemàtica.
La formació es centrarà en proporcionar als ciutadans les eines i els recursos necessaris per a realitzar tràmits administratius de manera eficient i còmoda a través d’Internet. Des de la sol·licitud de documents oficials fins a la presentació de formularis i el seguiment d’expedients, els participants aprendran a utilitzar les plataformes en línia de l’Administració amb confiança i seguretat.
Per participar en aquesta oportunitat de formació, es requereix inscripció prèvia a través del següent enllaç: [Inscripció a Taller].
Amb aquesta iniciativa, l’administració local reafirma el seu compromís amb la transparència, l’accessibilitat i la modernització dels serveis públics, buscant facilitar la relació entre els ciutadans i l’Administració a través de les noves tecnologies.
Per a més informació, es pot contactar amb
[email protected]
Teléfono: 629 220 718